Heippa! Kenen mahtaa olla kirjoittama novelli, jossa mies kulkee englannin maaseudulla ja löytää korvaamattoman arvokkaan lipaston. Hän haluaa ostaa sen, mutta…

Kysytty

heippa! Kenen mahtaa olla kirjoittama novelli, jossa mies kulkee englannin maaseudulla ja löytää korvaamattoman arvokkaan lipaston. Hän haluaa ostaa sen, mutta ahneuksissaan polkee ja polkee hintaa. Kun hän sitten paluumatkalla päättää tulla hakemaan lipastoa, omistaja on sahaamassa sitä polttopuiksi, kun ei sillä kerran ollutkaan arvoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Novelli on Roald Dahlin. Se on nimeltään Pastorin huvi ja julkaistu kokoelmassa Rakkaani, kyyhkyläiseni.