Otsikko
Olen etsinyt kirjaa jossa on novelli joka on todellinen helmi. En mùista enää kirjailijaa enkä kirjan nimeä etsiäkseni kirjastosta. Tarina sijoittuu vanhaan…

Kysytty

Hei!
Olen etsinyt kirjaa jossa on novelli joka on todellinen helmi. En mùista enää kirjailijaa enkä kirjan nimeä etsiäkseni kirjastosta.
Tarina sijoittuu vanhaan englantilaiseen maaseutuun. Ahne antiikkikauppias huomaa upean arvokkaan kaapin jonka haluaa itselleen. Erilaisten vaiheiden kautta hän sen vihdoin saa mutta jotain meni pieleen aivan lopussa

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on todellakin taitavan novellistin Roald Dahlin taidonnäyte. Novellin nimi on Pastorin huvi, ja se löytyy ainakin novellikokoelmasta Rakkaani, kyyhkyläiseni.