Otsikko
Haluiaisin tietää vähän Kari Levolasta kirjallisuustyötäni varten. 1) Mikä on Levolan kirjojen teema? 2) Onko Kari Levolalla jotain sähköpostia, että voisin…

Kysytty

Hei,

Haluiaisin tietää vähän Kari Levolasta kirjallisuustyötäni varten.

1) Mikä on Levolan kirjojen teema?

2) Onko Kari Levolalla jotain sähköpostia, että voisin ottaa yhteyttä haastattelua varten?

- Heidi

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kari Levola on kirjoittanut monista eri aiheista ; yleisteemaa ei voi määritellä. Kari Levolasta ja hänen kirjoistaan löytyy tietoja esim.
tältä sivustolta
http://kirjailijat.kirjastot.fi/fi-FI/

Kari Levolan sähköpostiosoite ei ole välttämättä julkinen. Voit ottaa yhteyttä hänen kirjojen kustantajaansa Tammeen.