Etsin sellaisia kaunokirjallisia teoksia, joissa keskeisenä teemana olisi aikuisuus, aikuisena oleminen ja sen haasteet. Sekä kotimaiset että ulkomaiset…

Kysytty

Hei!

Etsin sellaisia kaunokirjallisia teoksia, joissa keskeisenä teemana olisi aikuisuus, aikuisena oleminen ja sen haasteet. Sekä kotimaiset että ulkomaiset teokset käyvät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aika iso osa kaunokirjallisuudesta käsittelee juuri aikuisten ihmisten elämää ja sen haasteita. Tarkoitatkohan kuitenkin aikuistumista, aikaa jolloin nuori aikuinen on ensimmäistä kertaa aikuisuuden haasteiden edessä?

Sanojen aika: suomalaisia nykykirjailijoita -tietokannassa löytyy asiasanalla 'aikuistuminen' hakemalla seuraavanlainen kirjalista:
http://kirjailijat.kirjastot.fi/fi-fi/hakutulos.aspx?SearchType=1&Keywo…

Voisikohan näistä löytyä etsimäsi kaltaisia kirjoja?