Otsikko
Haluaisin uusia lainoja netin kautta mutta olen hukannu salasanani ja en pääse kirjautumaan omiin tietoihin.Onko mahdollista saada sitä muuten kuin kirjastossa…

Kysytty

Hei.Haluaisin uusia lainoja netin kautta mutta olen hukannu salasanani ja en pääse kirjautumaan omiin tietoihin.Onko mahdollista saada sitä muuten kuin kirjastossa käymällä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston salasanan saa valitettavasti vain käymällä kirjastossa henkilökohtaisesti. Lainat voi uusia myös käymällä kirjastossa tai soittamalla kirjaston asiakaspalveluun. Alla lisää tietoa:

http://www.kemi.fi/kirjasto/palvelut/