Otsikko
Haluaisin tietoja Riikosten ja Taposten suvuista, ennen sotia, Karjalasta, Heinjoen kylässä.

Kysytty

Haluaisin tietoja Riikosten ja Taposten suvuista, ennen sotia, Karjalasta, Heinjoen kylässä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos kysymyksestäsi! Kyseisistä suvuista ei varsinaista kirjallisuutta löydy, eikä sitä löydy ainakaan Lapponica-tíetopalvelun piiristä, valitettavasti.

Ohjaisin sinut paikallisen sukututkijayhdistyksen puheille, yhteystiedot löytyvät varmaankin lähimmästä kirjastostasi.

Sukututkijoilla toimivat netissä oma sivut osoitteessa:
http://www.genealogia.fi/
Sieltä löydät myös aloittelijalle hyödyllisiä osoitteita.

Uudenkaupungin kirjaston neuvonta: (02) 8451 5382

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Saisko tietoa kuka oli kysyjä Riikosten suvusta, kun itse alan tekemään sitä myös Heinjoelta kotoisin olevat Riikoset. Jos saisi vaikka sähköpostiosoitteen komkysyjästä eli tekikö sen tuolloin v. 2006?

Kysymykset käsitellään luottamuksellisesti. Yhteystietoja käytetään vain vastaamiseen eikä niitä luovuteta edelleen toimituksesta. Yli kaksi vuotta vanhat tiedot poistetaan. Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste, https://www.kirjastot.fi/rekisteriselosteet

Sen sijaan jos kyseinen henkilö lukee tämän kysymyksesi, hän voi kommenttikentän kautta lähettää viestin sinulle.

Toimitus