Haluaisin tietoja Inkeri Hynysestä, jonka runo Hämärissä on julkaista Olavi Paavolaisen toimittamassa antologiassa Täältä jostakin, 1943. Hynynen mainitaan…

Kysytty

Haluaisin tietoja Inkeri Hynysestä, jonka runo Hämärissä on julkaista Olavi Paavolaisen toimittamassa antologiassa Täältä jostakin, 1943. Hynynen mainitaan kirjassa lotaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä Inkeri Hynysestä ei ole löytynyt henkilötietoja tai muutakaan tietoa. Hän ei ole julkaissut runokokoelmaa tai muutakaan kokonaista teosta. Yksittäisiä runoja voi olla julkaistuna muitakin, esimerkiksi lehdissä, mutta niiden löytämiseen ei ole kirjastoissa välineitä.