Mikä Arto Mellerin runo alkaa seuraavalla tavalla tai sisältää seuraavan virkkeen: Emmä kysy, ootsä eläin vai enkeli?

Kysytty

Mikä Arto Mellerin runo alkaa seuraavalla tavalla tai sisältää seuraavan virkkeen: Emmä kysy, ootsä eläin vai enkeli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siteeraamasi virke aloittaa Arto Mellerin runon ”Emmä kysy”, joka sisältyy kokoelmaan Viiden aistin todistus (Otava, 1990). Teoksen saatavuustiedot voit tarkistaa pääkaupunkiseudun Helmet-tietokannasta: www.helmet.fi .