Haluaisin tietää, tilaako joku Helsingin kirjastoista ranskalankielistä viikkolehteä Point de Vue? Voiko sitä lainata? En oikein onnistunut löytämään oikeaa…

Kysytty

Haluaisin tietää, tilaako joku Helsingin kirjastoista ranskalankielistä viikkolehteä Point de Vue? Voiko sitä lainata? En oikein onnistunut löytämään oikeaa polkua tästä helmet.fi -yhteydestä, jotta olisin saanut tiedon käsiini. Kiitos avustanne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kyseistä lehteä ei ole tilattu mihinkään Helsingin Kaupunginkirjaston toimipisteeseen ilmeisesti vähäisen kysynnän vuoksi. Lehden verkkosivut ovat osoitteessa http://www.pointdevue.fr.