Haluaisin tietää kaikki ne Suomen kirjastot yhteystietoineen, jotka lainaavat myös liikuntavälineitä asiakkaille?

Kysytty

Moi!

Haluaisin tietää kaikki ne Suomen kirjastot yhteystietoineen, jotka lainaavat myös liikuntavälineitä asiakkaille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monet kirjastot lainaavat tosiaan asiakkailleen liikuntavälineitä. Tällaisia ovat mm. kuntoiluvälineet, kävelysauvat, jalkapallot ja lumikengät. Lainattavat välineet vaihtelevat kovasti kirjastosta toiseen.

Alla on lista kirjastoista, joilla on tällaista lainausta. Se ei ole täydellinen, mutta toivoakseni varsin kattava.

Hartola, Nastola, Kiiminki, Jääli, Sievi, Pedersöre, Kristiinankaupunki, Kirkkonummi, Inari, Iitti, Kannonkoski, Joutsa, Töysä, Vantaa, Helsinki, Vesilahti, Kajaani, Paltamo, Kuhmo, Suomussalmi, Ristijärvi, Lahti, Hämeenkyrö, Heinola, Lappeenranta,
Turku, Posio, Vesilahti, Kokkola, Jalasjärvi, Hattula, Kurikka,
Heinola, Järvi-Pohjanmaan kirjastot, Virrat, Hollola, Asikkala, Vesanto, Sastamala, Utajärvi, Parikkala.

Kirjastojen yhteystiedot löytyvät Kirjasto.fi-sivuilta:

http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastot/kunnan-ja-kaupunginkirjastot/

0 ääntä

Kommentit

Listasta puuttuu Tuusula, josta saa lainata kävelysauvoja.