Haluaisin saada tietoa autojen talvitestauksesta Suomessa, joka tapahtuu ulmaalaisten autonvalmistajien toimesta. Mistä sitä olisi mahdollista saada?

Kysytty

Haluaisin saada tietoa autojen talvitestauksesta Suomessa, joka tapahtuu ulmaalaisten autonvalmistajien toimesta. Mistä sitä olisi mahdollista saada?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Kimmo Herraseen Teknillisessä oppilaitokseen (oppilaitoksen puhelinvaihde 331 311). Hän on perehtynyt moottoriajoneuvojen talvitestaukseen ja ollut kuulemma mukana järjestämässä näitä testauksia. Hän varmaan myös tietää haluamistasi tutkimuksistasi.

Lehtitartikkelitietokannoista (Arto, Aleksi) löytyi artikkeliviitteitä tehdyistä
talvitesteistä. Olen pannut ne syrjään Lapin maakuntakirjaston lainausosaston
tietopalveluun nimelläsi, voit käydä hakemassa ne sieltä.