Erään lastenkirjan nimi ja tekijä hukassa. Mutta tarina kertoo eläimistä, jotka juhlii jonkin eläimen syntymäpäiviä. Eläimille tulee kuuma ja ne lähtevät…

Kysytty

Hei. Erään lastenkirjan nimi ja tekijä hukassa. Mutta tarina kertoo eläimistä, jotka juhlii jonkin eläimen syntymäpäiviä. Eläimille tulee kuuma ja ne lähtevät uimaan, riisuvat turkit pois, eläimet uivat niin kauan, että tulee pimeää, pimeässä eläimet pukevat turkit päälleen ,mutta ne menevät sekaisin. Kirjan eläimiä ovat ainakin leijona, norsu, krokotiili, kirahvi ja käärme.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme ole pystyneet jäljittämään kuvailemaasi teosta. Eräs kollega muisteli, että kyseessä saattaa olla afrikkalaisen sadun perusteella tehty animaatio,

jota mahdollisesti on esitetty Pikku Kakkosessa..