Haluaisin ostaa kotiini vanhan kirjaston kirjavaunun, mutta en ole onnistunut etsinnöistä huolimatta sellaista mistään löytämään. Mihin kirjastojen vanhat,…

Kysytty

Haluaisin ostaa kotiini vanhan kirjaston kirjavaunun, mutta en ole onnistunut etsinnöistä huolimatta sellaista mistään löytämään. Mihin kirjastojen vanhat, käytöstä poistetut kirjavaunut joutuvat vai palvelevatko ne käytössä niin kauan että joutuvat romuttamolle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa käytössä olevat erikokoiset kirjavaunut palvelevat käytössä niin kauan kuin mahdollista, jopa varaosia vaihdetaan (esim. pyöriä).
Jos joku kirjasto lakkautetaan niin kirjavaunut otetaan kuntotarkistuksen jälkeen käyttöön muissa pisteissä.