Haluaisin lukea Maaseudun Tulevaisuus lehden numeron 04.11.09. säilytetäänkö sanomalehtiä. Jos, niin missä voin lukea lehden? Pääkirjastossa?

Kysytty

Hei,
Haluaisin lukea Maaseudun Tulevaisuus lehden numeron 04.11.09. säilytetäänkö sanomalehtiä. Jos, niin missä voin lukea lehden? Pääkirjastossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa säilytetään Maaseudun Tulevaisuus -lehteä kuusi kuukautta ja kuluva kuukausi. Voitte käydä lukemassa lehden pääkirjaston Uutistorilla.