Haluaisin luettelon F. E. Sillanpään käännetyistä kirjoista ja kielistä joille ne on käännetty.

Kysytty

Haluaisin luettelon F. E. Sillanpään käännetyistä kirjoista ja kielistä joille ne on käännetty.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

FILIn (Finnish Literature Exchange) ylläpitämässä Suomen kirjallisuuden käännökset -tietokannassa on suomalaisen, suomenruotsalaisen ja saamelaisen kirjallisuuden käännösten viitetietoja.
Tekijähaulla: Sillanpää Frans Eemil saadaan tulokseksi:
käännöskieliä 28 ja tietueita 119.
http://dbgw.finlit.fi/kaannokset/