Haluaisin löytää netistä Pertti Niemisen runon Uskomme uniin. Onnistuuko se ja miten?

Kysytty

Haluaisin löytää netistä Pertti Niemisen runon Uskomme uniin. Onnistuuko se ja miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uskomme uniin -nimistä runoa Pertti Niemisen tuotannosta ei löydy. RunosikermänTimanttisutra toisessa runossa kaksi säkeistöä alkaa rivillä Me uskomme uniin. Olisikohan kyse tästä runosta?

Runo Timanttisutra on kokoelmasta Yö yöltä vaihtavat varjot suuntaa (1983). Runo on luettavissa myös Pertti Niemisen runojen kokoelmassa Näen syksyssä kevään : Runoja kuudelta vuosikymmeneltä (2009).

Netissä runon julkaiseminen edellyttää kirjalijan lupaa. Tekijänoikeudellisista syistä julkaiseminen ei olisi tässä tapauksessa sallittua.

Saat runon sähköpostiisi.