Otsikko
Hallussani on kopio suomalaisessa aikakauslehdessä n. v. 2000-2003 julkaistusta artikkelista s. 76-79. Kirjoittajina ovat Minna McGill/Päivi Peltonen. Otsake :…

Kysytty

Hallussani on kopio suomalaisessa aikakauslehdessä n. v. 2000-2003 julkaistusta artikkelista s. 76-79.
Kirjoittajina ovat Minna McGill/Päivi Peltonen. Otsake : Cathy juurimatkalla Suomessa

Mikähän lehti voisi olla kysymyksessä (Sivun vasemmassa yläkulmassa on teksti: "viikon nainen"). Mikä vuosi ja numero ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkeliviitetietokannoista kyseistä artikkelia ei löytynyt. Kyse voisi olla Me Naisista, jonka toimittaja Minna McGill on ollut http://www.sanomamagazines.fi/yritysinfo/mediamateriaali/tiedotteet/201… Me Naisissa oli kyseisenä aikana artikkelisarja Viikon nainen. Elokuussa 2001 (viikko 32?) oli Viikon naisena Cathy Carnahan, voisiko kyse olla hänestä?
Joka tapauksessa kannattaa ehkä selata kyseiset vuodet Me Naisista. Lehtiä ei ole enää Turun kaupunginkirjastossa, mutta Turun yliopiston kirjastosta ne löytyvät https://volter.linneanet.fi/vwebv/holdingsInfo?searchId=2264&recCount=1…