Miksi en voi lainata etänä uusinta Ol'e lehteä vaikka luettelossa näkyy, että uusin lehti numero 5 on saapunut Hki/Espoo/Vantaa kirjastoihin.

Kysytty

Hei. Miksi en voi lainata etänä uusinta Ol'e lehteä vaikka luettelossa näkyy, että uusin lehti numero 5 on saapunut Hki/Espoo/Vantaa kirjastoihin.

Vastaus

Vastattu

Kirjastoissamme on otettu uudelleen käyttöön se käytäntö ettei uusinta lehtinumeroa lainata, vaan se on käyntiasiakkaiden luettavissa kirjaston tiloissa. Valmistaudumme  siten tilojen avaamiseen asiakkaille, vaikka avaamispäivä ei olekaan vielä tiedossa.