Otsikko
Etsin Seura-lehteä nro 9/1975.

Kysytty

Etsin Seura-lehteä nro 9/1975.

Siinä on artikkeli:
Kirjailija Tuula Saarto tapasi YK-sotilaita Egyptissä.

Se on viiden sivun juttu suomalaisista rauhanturvaajista Egyptissä.
Keskiaukeamalla kuva YK-sotilaasta vartiopaikalla.

Vastaus

Vastattu

Seura-lehti ilmestyi vuosina 1974-1979 nimellä Suur-Seura.

Varmin paikka löytää ko. lehti ja artikkeli pääkaupunkiseudulla voisi olla Kansalliskirjasto. Kansalliskirjasto on kaikille avoin kulttuuriperintöorganisaatio, joka palvelee valtakunnallisesti kansalaisia, tiedeyhteisöjä ja muita yhteiskunnan toimijoita, ja jonka kokoelma sisältää kattavasti suomalaiset julkaisut. Mahdollisesti myös Seura-lehteä julkaisevalla Otavamedialla voisi olla vanhoja Seura-lehtiä omissa arkistoissaan.

Helmet-kirjastoista Pasilan kirjaston varastossa näyttäisi olevan harmittavasti vain tuota vanhempia ja uudempia Seura-lehtiä, mutta ei ilmeisesti ko. vuosien lehtiä.