Hain HelMetistä Reijo Mäen 'Ei heilaa helluntaina' ja kone antaa tiedot Reijo Mäen 'Ehtookellot' -kirjasta. Tässä lienee virhe. Haluaisin siis varata 'Ei…

Kysytty

Hain HelMetistä Reijo Mäen 'Ei heilaa helluntaina' ja kone antaa tiedot Reijo Mäen 'Ehtookellot' -kirjasta. Tässä lienee virhe. Haluaisin siis varata 'Ei heilaa helluntaina', nyt se ei onnistu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Reijo Mäen novelli Ei heilaa helluntaina sisältyy novellikokoelmaan Ehtookellot (Otava 2007). Tästä syystä saat HelMet-hakusi tulokseksi kyseisen teoksen.