Haen teosta jonka nimi on Suurkunta kaupungin kupeessa. kertoo lappeen kunnan historiasta. Olikohan sinä kannessakin Lappeen historia II. Löytyyköhän tämä teos…

Kysytty

Haen teosta jonka nimi on Suurkunta kaupungin kupeessa. kertoo lappeen kunnan historiasta. Olikohan sinä kannessakin Lappeen historia II. Löytyyköhän tämä teos Kouvolan tai Valkealan kirjastosta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksen tarkat tiedot:
Tarja Ignatius, Lappeen historia 2. Kunta kaupungin kupeessa: vuodet 1865-1966. (2011)
Kyseistä teosta ei ole Kouvolan eikä Valkealan kirjastoissa. Sitä on kirjastoissa Kymenlaakson ulkopuolella, joten voitte pyytää sen kaukolainaksi.