Otsikko
Haen kirjaa Fantástico ja muita espanjan alkeiskursseja. Mitä löytyy? Laina-aika 20.1-21.4.

Kysytty

Haen kirjaa Fantástico ja muita espanjan alkeiskursseja. Mitä löytyy? Laina-aika 20.1-21.4.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä Fantastico-oppikirja on kaikista Helmet-kirjastoista lainassa ja muutama varaajakin odottaa ensin palautuvia. Paketti, johon kuuluu 2 cd-levyä ja kirja, on paikalla muutamassa kirjastossa. Ajantasaisen tilanteen näet Helmet-haun (www.helmet.fi) kautta. Laina-aika on yleensä neljä viikkoa. Lainan voi uusia, jos siitä ei ole varauksia. Muita espanjan kielen alkeiskursseja ovat esimerkiksi

- Vive la vida! / Alejandro Agustín Jover Rodríguez
- Es español. Espanjan alkeiskurssi / [toimittaja: Riitta Torikka]
- ¿Qué tal? / Matti Mäkinen, Ulla Riiho
- Mucho gusto. 1 : Espanjan peruskurssi / Irmeli Varmavuori, Kerstin Lagercranz, Bärbel Vall
- Espanol dos / Marjaana Kuokkanen-Kekki, Katri Palmujoki

Saat luettelon pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen espanjan kielen kursseista ja näet kurssien saatavuustiedot Helmet-haun kautta. Kirjoita sanahaku-ruutuun espanjan kieli kielikurssit.