Google Earth:tissa on Rauman seutu tarkempi kuin muu alue suomesta,onko mahdollista saada joku muu alue vaikka uudenkaupunkin alue selvemmäksi.Kiitos.

Kysytty

Google Earth:tissa on Rauman seutu tarkempi kuin muu alue suomesta,onko mahdollista saada joku muu alue vaikka uudenkaupunkin alue selvemmäksi.Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä Google Earthin kuvien tarkkuus riippuu palvelun käyttämien lähdekuvien tarkkuudesta. Nähtävästi Rauman kuvat ovat olleet resoluutioltaan tarkempia kuin Uudenkaupungin kuvat.
Lisätietoja Google Earthin ominaisuuksista saa esimerkiksi Wikipediasta "Google Earth"-hakusanalla.