Google Earthissa on kuva Raumastakin satelliitin kautta, mutta saatko selville koska tuo satelliitti kuva on otettu, mielestäni siitä on jo jonkin aikaa…

Kysytty

Google Earthissa on kuva Raumastakin satelliitin kautta, mutta saatko selville koska tuo satelliitti kuva on otettu, mielestäni siitä on jo jonkin aikaa. Vuosia? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Google Earthista löytyi tieto, että kuvat ovat pääasiassa 1-3 vuotta vanhoja. Rauman kuvia katsomalla ja tarkastelemalla rakennuksia päättelimme, että kuvat olisivat noin 5 vuotta vanhoja.