Otsikko
George Martinin Tulen ja jään laulu -sarjasta on julkaistu 7:n tuotantokauden dvd-boxi. Onko Game of Thrones kokonaisuudessaan siinä vai tuleeko/onko olemassa…

Kysytty

George Martinin Tulen ja jään laulu -sarjasta on julkaistu 7:n tuotantokauden dvd-boxi. Onko Game of Thrones kokonaisuudessaan siinä vai tuleeko/onko olemassa vielä 8. tuotantokausi?
Onko tietoa milloin Martinin kirjasarjan viimeinen osa julkaistaan suomeksi? Kustantamo Kirjavan sivuilla ei ole mitään infoa.

Kyselee nimimerkki
Kärsimätön

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

George R. R. Martinin Tulen ja jään laulu ( A Song of Ice and Fire) -kirjasarjasta on ilmestynyt vasta viisi osaa. Kuudennen ja seitsemännen osan nimet ovat jo tiedossa, mutta ne eivät siis vielä ole ilmestyneet. Lisää tietoa vaikkapa Wikipedia-artikkelista:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tulen_ja_j%C3%A4%C3%A4n_laulu

Game of Thrones -sarjan 8. tuotantokausi  on jo ilmestynyt. 7. tuotantokaudella sarja ohitti ilmestyneiden kirjojen tapahtumat. Tietoa sarjasta  esimerkiksi elokuvatietokanta IMDB:n sivuilta:

https://www.imdb.com/title/tt0944947/episodes?season=8&ref_=tt_eps_sn_8

Kirjojen suhteen nimimerkin Kärsimätön on siis venytettävä kärsivällisyyttään ilmeisesti vielä hyvän aikaa.