Otsikko
Etsiskelen lastenkirjaa 90-luvun puolestavälistä. En vain millään muista kirjan nimeä. Kirja oli muistaakseni Lasten oma kirjakerhosta ja siinä oli pupuäiti…

Kysytty

Etsiskelen lastenkirjaa 90-luvun puolestavälistä. En vain millään muista kirjan nimeä. Kirja oli muistaakseni Lasten oma kirjakerhosta ja siinä oli pupuäiti jolla oli todella paljon lapsia ja joka sivulla etsittiin perheen vauvapupua. Muistaakseni kirjassa luki joka sivulla "missä vauvapupu on? äkkiä kaikki etsimään häntä" ja aukeamien kuvasta piti löytää vauvapupu jolla oli mustavalkoiset korvat. Muistaakseni ne pilkottivat jollain aukeamalla teepannusta jne. Mikäköhän tuon kirjan nimi oli? Kuka oli kirjan kirjoittaja? Mahtaisko kirja löytyä kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisiko olla tämä?

Kanilapset karkuteillä
Tekijä: Smith, Cara Lockhardt
Vuosi: 1990
Kieli: suomi
Aineistolaji: Kirja
Kustantaja: Satusiivet : Lasten parhaat kirjat