Otsikko
Etsinnässä olisi kaksi humoristista vuosikirjaa vuosilta 1996 ja 1997. Tarkoitan siis Mitä Missä Milloin -tyyppistä, vuoden tapahtumat kokoavaa kirjaa, mutta…

Kysytty

Hei!

Etsinnässä olisi kaksi humoristista vuosikirjaa vuosilta 1996 ja 1997. Tarkoitan siis Mitä Missä Milloin -tyyppistä, vuoden tapahtumat kokoavaa kirjaa, mutta joka on koottu parodisessa hengessä. Tässä esimerkki:

https://www.finlandiakirja.fi/fi/rakas-vuosikirja-a4eac41

En ole varma, onko sellaisia julkaistu kaipaamiltani vuosilta. Siksi pyytäisin, jos tiedonhaun ammattilaisena voisitte asian selvittää. Tarvitsisin sellaisia tausta-aineistoksi kirjaprojektiini.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rakas vuosikirja: kansalaisen annaali 2010 (Atena, 2009) on ilmestynyt ainoastaan kerran, eli teos ei varsinaisesti kuulu mihinkään vuosikirjasarjaa eikä vastaavia osia ei ole olemassa vuodelta 1996 tai 1997. Rakas vuosikirja 2010 -teoksen takana oleva anonyymi tekijäryhmä julkaisee edelleen päivittyvää satiirista verkkolehteä osoitteessa lehtilehti.fi, mutta senkin toiminta on alkanut vasta vuonna 2004.