Vieläkö ilmestyy ylioppilaskuvasto Spes Patriae? Onko Sjoen pääkirjastolla vuoden 2017 kirjaa? Se on ilmeisesti käsikirja? Mistä sen löytää?

Kysytty

Vieläkö ilmestyy ylioppilaskuvasto Spes Patriae? Onko Sjoen pääkirjastolla vuoden 2017 kirjaa? Se on ilmeisesti käsikirja? Mistä sen löytää?

Vastaus

Vastattu

Vuosikirja Spes Patriaeta julkaistiin vuodesta 1958 lähtien ja viimeiseksi jäi vuonna 2017 ilmestynyt Spes Patriae 2016. Seinäjoen pääkirjastossa on tämä teos käsikirjakappaleena. Meillä ei ole varsinaista käsikirjastoa vaan käsikirjat on sijoitettu tietokirjaluokkien alkuun, tämä on luokassa 38. Vuotta 2012 vanhemmat Spes Patriae -kirjat ovat pääkirjaston varastossa. Virkailijat auttavat mielellään löytämisessä.