Etsinnässä jenkkiläinen tv-sarja, jossa kuolemansairas keski-ikäinen nainen panee elämän risaiseksi.

Kysytty

Etsinnässä jenkkiläinen tv-sarja, jossa kuolemansairas keski-ikäinen nainen panee elämän risaiseksi. Varastaa ravintolan vesisammiosta elävän hummerin, käy brasilialaisessa sokeroinnissa, viettelee työpaikkansa (koulu) vahtimestarin, etäännyttää välejään aviomiehestä, pelästyttää tahallaan teini-ikäisen poikansa. Pääosassa olevalla naisella on pitkä punertava tukka ja pisamia, aviomiehellä lyhyt musta tukka. Sarjaa esitettiin Suomen tv:ssä ehkä joskus vuosituhannen vaihteen kieppeillä. Missä sitä voisi nykyään katsoa?

Vastaus

Vastattu

Sarja lienee Ylen 2012, 2014 ja  2015 esittämä Viimeistä päivää. https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/05/26/viimeista-paivaa,

Sarjan voi lainata Helmet-kirjastosta. Helmet-haku

Sarjan nimi on englanniksi The Big C ja sitä myy mmm. CDon.com