Menikö näyttelijä Hillevi Lagerstam naimisiin Esko Mannermaan kanssa vuonna 1953 vai 1958? Wikipediassa ristiriitaista tietoa

Kysytty

Menikö näyttelijä Hillevi Lagerstam naimisiin Esko Mannermaan kanssa vuonna 1953 vai 1958? Wikipediassa ristiriitaista tietoa

Vastaus

Vastattu

Oikea vuosi on 1958.

Lähde: Suomen teatterit ja teatterintekijät 1983 : yhteisö- ja henkilöhakemisto (Tammi, 1983)