Löytyykö MTV:ssä esitettyä Lämminveriset-sarjaa Itä-Suomen Kirjastoista, esim. Joensuun alueelta? Onko tehty kirjaksikin...?? Ihmettelen miksi ei saa ostettua…

Kysytty

Löytyykö MTV:ssä esitettyä Lämminveriset-sarjaa Itä-Suomen Kirjastoista, esim. Joensuun alueelta? Onko tehty kirjaksikin...?? Ihmettelen miksi ei saa ostettua mistään...DVD vuodelta 2014.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Pikaisesti en löytänyt vahvistusta, että tuo olisi ilmestynyt sitten lopulta ollenkaan 2014, mutta verkkokauppojen mukaan DVD-tallenne olisi ilmestymässä nyt huhtikuussa 2018, joten sen voi tilata itselleen jo nyt. Kirjastostakin sitä mahdollisesti saa jossain vaiheessa. Kirjaksi tuota sarjaa ei missään vaiheessa tehty.