Otsikko
Salatuissa elämissä oli joskus 2000-luvun alussa jakso, jossa Saku Salin oli Kalle Laitelan ja tämän silloisen poikaystävän Nikon kanssa mökillä Sipoossa…

Kysytty

Salatuissa elämissä oli joskus 2000-luvun alussa jakso, jossa Saku Salin oli Kalle Laitelan ja tämän silloisen poikaystävän Nikon kanssa mökillä Sipoossa etsimässä uskonlahkoon liittynyttä Kallen Miia-sisarta. Saku nukkui autossa ja heräsi outoihin ääniin. Hän väitti, että siellä oli karhu, mutta Niko väitti, että Saku on näki unta ja että Sipoossa ei ole karhuja. Näkikö Saku siis oikeasti karhun ja mistä voi tietää, näkikö vai ei?

Vastaus

Vastattu

Tästä ei löytynyt tietoa. Voihan olla, että käsikirjoittajatkaan eivät halunneet asiaa selväksi tehdä.