Otsikko
Milloin 1994 USA:ssa alkanut Hämähäkkimies TV-piirrossarja alkoi ja loppui Suomessa? Muistan, että se tuli MTV3-kanavalta.

Kysytty

Milloin 1994 USA:ssa alkanut Hämähäkkimies TV-piirrossarja alkoi ja loppui Suomessa? Muistan, että se tuli MTV3-kanavalta.

Kyseinen sarja: https://fi.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4m%C3%A4h%C3%A4kkimies_(vuoden_1994…

Vastaus

Vastattu

Helsingin Sanomien Aikakoneessa tehdyn haun mukaan Hämähäkkimies piirrossarjan esittäminen alkoi Suomessa lauantaina 13.4.1996 klo 10.20. Aikakoneen lehdet on digitoitu ainoastaan vuoden 1997 loppuun asti, joten tietoa siitä milloin sarjan esittäminen Suomessa varmuudella loppui, ei ikävä kyllä päässyt selvittämään. Sarjaa esitettiin ainakin vielä 27.12.1997.

2 ääntä

Kommentit

Helsingin Sanomien koko toimituksellinen tekstisisältö vuoden 1990 alusta kulloiseenkin nykyhetkeen saakka, mukaan lukien myös TV-ohjelmatiedot, löytyy Arkisto-palvelusta, joka tuli lehden tilaajien käyttöön jo kauan ennen kuin Aikakonetta edes oli: https://www.hs.fi/arkisto/

Hämähäkkimiehen sillä erää viimeinen jakso vaikuttaa tulleen 7.2.1998.