Etsin tutkimusta/opinnäytetyötä,joka käsittelee leivontaa,sen merkitystä tai kannattavuutta.

Kysytty

Etsin tutkimusta/opinnäytetyötä,joka käsittelee leivontaa,sen merkitystä tai kannattavuutta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen tieteellisten kirjastojen yhteisluettelosta Linda:sta löytyivät seuraavat aiheeseen liittyvät kolme viitettä:

Aalto, Leena
Leivonta ja leipomovalmisteiden käyttö suurtalouksissa
Helsinki : Helsingin yliopisto, elintarvikekemian ja -teknologian laitos, 1988
(EKT-sarja, ISSN 0355-1180 ; 765)
OPINNÄYTE: Pro gradu -työ

Niemi, Liisa
Konditoriamyymälöiden liikeidean uusiminen
Hki : Helsingin yliopisto. Elintarvikekemian ja -teknologian laitos, 1988
(EKT-sarja, ISSN 0355-1180 ; 755)
asiasanat mm: kannattavuus - leipomotuotteet - myynti

Mäyry, Juho
Koon ja tuotantoteknologian vaikutus leipomon kannattavuuteen
Helsinki : Helsingin yliopisto, 1994
(EKT-sarja, ISSN 0355-1180 ; 964)
OPINNÄYTE: Pro gradu -työ : Helsingin yliopisto, taloustieteen laitos

Joensuun kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy aiheeseen liittyvä teos: Heikkinen, Vesa: Tuottava keittiö : ruokapalveluiden kannattavuuden ja taloudellisuuden parantaminen, 1995.
Opinnäytteitä voit saada omaan kirjastoosi kaukolainaksi kirjaston kaukopalvelun kautta.