Otsikko
Etsin tiettyä kirjaa, osaisittekohan auttaa? En muista siitä paljoa, mutta päähenkilön nimi on Lise-Kerstin (tai Lise Kerstin, en ole ihan varma) ja se kertoo…

Kysytty

Etsin tiettyä kirjaa, osaisittekohan auttaa?

En muista siitä paljoa, mutta päähenkilön nimi on Lise-Kerstin (tai Lise Kerstin, en ole ihan varma) ja se kertoo ala-asteikäisestä tytöstä, joka joutuu onnettomuuteen. Luin sen joskus 90-luvun alkupuolella, saattaa olla, että on julkaistu jo paljon aiemmin.

En millään muista kirjan nimeä tai kirjailijaa.

Vastaus

Vastattu

Babbis Friis-Baastadin Nuori neiti urhea "kertoo seitsenvuotiaasta Kerstistä, pienestä auto-onnettomuuden uhrista, hänen sairaalassa olostaan ja paluustaan kouluun toverien pariin." Kerstin nimi on sekä Lise että Kersti, mutta kaikki sanovat häntä Kerstiksi.