Otsikko
Etsin tietoa kirjailijasta nimeltä Karin Tillisch. Haluaisin tietää, onko hänen kirjojaan suomennettu ja mitkä niiden nimet ovat? kaikki tieto kirjailijsta ja…

Kysytty

Etsin tietoa kirjailijasta nimeltä Karin Tillisch. Haluaisin tietää, onko hänen kirjojaan suomennettu ja mitkä niiden nimet ovat? kaikki tieto kirjailijsta ja kirjoista otetaan vastaan...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomeksi löytyy vain Karin Tillischin Shadow - varjoista tähtiin -kirja. - Karin Tillischin tavoittaa sivuilta http://www.shadow-show-team.com/index_2.php .