Otsikko
Etsin tietoa kirjailija Marja-Leena Tiaisen suosituimmista teoksista eikä netistä oikein löydy vastauksia. Mitkä kirjat voisivat olla kirjailija Marja-Leena…

Kysytty

Moi, etsin tietoa kirjailija Marja-Leena Tiaisen suosituimmista teoksista eikä netistä oikein löydy vastauksia. Mitkä kirjat voisivat olla kirjailija Marja-Leena Tiaisen suosituimpia/kuuluisimpia teoksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuotteliaasta kirjailija Marja-Leena Tiaisesta on kohtalaisen hyvin tietoa verkossa. Kirjasampo.fi-sivuston artikkelissa on mm. elämäkertatietoja, julkaistujen teosten lista sekä hänelle myönnetyt kirjallisuuspalkinnot. Nuorisokirjailijat.fi-sivustolla on listattu myös palkintoehdokkaana olleet teokset. Palkittujen ja ehdokkaiden joukosta löytynevät laajan tuotannon tunnetuimmat teokset.

Suomen kirjailijaliitto ehdotti Tiaisen Alex-trilogiaa kansainvälisen Astrid Lindgren -palkinnon saajaksi 2016.

Linkki Kirjasampo.fi-sivustolle

Linkki Nuorisokirjailijat.fi-sivustolle

Tiaisesta on kysytty tällä palstalla aiemminkin. Vastaukset löytyvät tästä hakutuloksesta.

Muita lähteitä:

Haastattelu Myllylahti-kustantamon sivulla 2019

Artikkeli Xpressi-verkkolehdessä 2021

Kirjailijaliiton uutinen

Kirja-arvioita ja linkkejä:

Lastenkirjainstituutin Puntari-palstalla

Kirjavinkit.fi-sivustolla