Tarvitsisin tietoa Anna-liisa Haakanasta (kirjailija), mutta en löydä mistään! Voisitko siis etsiä jotakin hänestä?

Kysytty

Tarvitsisin tietoa Anna-liisa Haakanasta (kirjailija), mutta en löydä mistään! Voisitko siis etsiä jotakin hänestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna-Liisa Haakanasta löytyy artikkeli esim. teoksista Suomalaisia lasten- ja nuortenkirjailijoita IV s. 30-33, Suomalaisia kirjailijakuvia s. 35-42 sekä Nuorten suosikkikirjailijat kautta Plätän s. 5-7.

Lehtiartikkeleita hänestä ovat esim. ET-lehti 1997 nro 11 s. 4-7, Kotilääkäri 1986 nro 9 s. 20-23 ja Tyyris Tyllerö 1987 nro 1 s. 6-8. Mene siis lähimpään kirjastoon!

Kirjailijan nettikotisivun osoite on http://www.nuorisokirjailijat.fi/haakanaannaliisa.shtml