Otsikko
Etsin tietoa aiheesta "Japanin suhteet muihin liittoutuneisiin valtioihin (Allied powers) kuin yhdysvaltoihin toisen maailmansodan aikana"

Kysytty

Etsin tietoa aiheesta "Japanin suhteet muihin liittoutuneisiin valtioihin (Allied powers) kuin yhdysvaltoihin toisen maailmansodan aikana"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ulkoministeriön kirjastosta tai um:n arkistosta ei valitettavasti ole saatavana
Japanin ulkopolitiikkaan liittyvää historiatietoa muutoin kuin normaaleista historian
hakuteoksista, joita löytyy muistakin kirjastoista.

Kehottaisinkin sinua vielä jatkamaan kyselyitä, esimerkiksi Japanin suurlähetystöstä
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?nodeid=17223&culture=fi-FI…
Helsingin yliopistosta tai British Librarysta.