Otsikko
Etsin tämän runon kirjoittajaa: Olimme lähtö ja hiljaisuus tie on kuollut syliini rakastit minua eilen.

Kysytty

Etsin tämän runon kirjoittajaa:

Olimme lähtö ja hiljaisuus
tie on kuollut syliini
rakastit minua eilen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa runon kirjoittajasta ei valitettavasti ole löytynyt. Tiedustelin asiaa kirjastoammattilaisten valtakunnalliselta sähköpostilistalta, eikä kukaan tunnistanut runoa. Sitä ei löytynyt myöskään Googlella eikä runotietokannoista.

Toivottavasti joku tämän vastauksen lukijoista tunnistaa runon.