Etsin suomenkielistä tietoa Evelyn Waughin elämästä ja teoksista. Itse en ole päässyt google hakua pidemmälle. Kirjat ja internet sivut tuntuisivat parhailta…

Kysytty

Hei,

Etsin suomenkielistä tietoa Evelyn Waughin elämästä ja teoksista. Itse en ole päässyt google hakua pidemmälle. Kirjat ja internet sivut tuntuisivat parhailta aineiston tuloksilta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kovin paljon suomenkielistä tietoa kirjailija Evelyn Waughista ei löydy. Alla mainituissa kirjoissa häntä käsitellään yhtenä kirjailijoista:

- Rakkaus, köyhyys ja sota / Christopher Hitchens (2007)
- Ruumiillisuus : merkillisiä ruumiita kirjallisuudessa / toimittaneet Sanna Karkulehto ja Ilmari Leppihalme (2003)
- Atlantiksen perintö : kirjailijoiden uusi alku / Jukka Koskelainen (2000)

Ylen Elävästä arkistosta löytyy kirjailijan esittely:

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/kirjailija_evelyn_waugh_11551.htm…