Pärekori kirja ja kahvipusseista kirjaa olisin lainannut en löytännyt onkohan sellaisia varattavissa.

Kysytty

Pärekori kirja ja kahvipusseista kirjaa olisin lainannut en löytännyt onkohan sellaisia varattavissa.

Vastaus

Vastattu

Kirkes-kirjastojen kokoemista pitäisi löytyä ainakin seuraavat, varaukset voit tehdä verkkokirjastossa, https://kirkes.finna.fi/

Pärekorikirjoja:

Saarikoski, Sari (2004). Kaislakranssista heinähelmeen : koriste- ja käyttöesineitä luonnonmateriaaleista
Vilkuna, Kustaa et al.(1977). Isien työ : veden ja maan viljaa, arkityön kauneutta
Koskelainen, Elina et al. (2014). Perinnetaidot : käsikirja kaikille

Kahvipussi-käsitöitä ja -askartelua:

Saarinen, S. & Schütt, H. (2012). Kahvipussin uusi ulottuvuus. [Espoo]: Paasilinna.
Saarinen, S., Karvinen, K. & Pihlava, J. (2016). Kahvipussin toinen ulottuvuus: Kierrätä luovasti arkeen ja juhlaan. [Helsinki]: Paasilinna.
Kontio-Nikama, S. (2007). Kahvipussin uusi elämä. [Helsinki]: Helmi.