Otsikko
Etsin Suomen metallityöväen liiton historiaa käsitteleviä kirjoja. Minulla on kirja vuosista 1950-1960, mutta kaipaan sitä ennen ja sen jälkeen tehtyjä osia.

Kysytty

Etsin Suomen metallityöväen liiton historiaa käsitteleviä kirjoja. Minulla on kirja vuosista 1950-1960, mutta kaipaan sitä ennen ja sen jälkeen tehtyjä osia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografian mukaan Suomen metallityöväen liiton historiikkeja on kolme: Koivisto, Johan, Suomen metallityöväen liitto 1899-1930 vuodelta 1963, vuonna 1974 ilmestynyt Suomen metallityöväen liitto 1930-1949, jonka tekijä on Karl Gustaf Kunnas, sekä Johan Koiviston vuonna 1987 ilmestynyt teos Suomen metallityöväen liitto 1950-1960. - Niiden saatavuus selviää pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen aineistohausta http://www.helmet.fi/ .