Otsikko
Olisin kiitollinen jos voisitte katsoa Ryttylän työväenyhdistyksen historiikkia löytyisikö sieltä henkilöä nimeltä Rikhard Valerian Ahola?

Kysytty

Olisin kiitollinen jos voisitte katsoa Ryttylän työväenyhdistyksen historiikkia löytyisikö sieltä henkilöä nimeltä Rikhard Valerian Ahola?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja Ryttylän työväenyhdistys ry 70-vuotta (Soile Varis, 1998) löytyy Riihimäen kaupunginkirjaston kotiseutukokoelmasta. Siinä ei ole henkilöhakemistoa, mutta ainakaan selailun perusteella kysymäsi henkilön nimeä ei kirjasta löytynyt.

Voit pyytää halutessasi kirjan kaukolainaan oman lähikirjastosi kautta.