Etsin Osuusliike Elantoa koskevaa historiikkia ajalta 1948 - 1950. Onko olemassa kirjoja tai vuosikertomuksia tms?

Kysytty

Etsin Osuusliike Elantoa koskevaa historiikkia ajalta 1948 - 1950. Onko olemassa kirjoja tai vuosikertomuksia tms?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuosikertomuksia ei kaupunginkirjaston kokoelmista tuolta ajalta löydy. Kysytyn ajan kattaa kirja 'Puoli vuosisataa Elannon historiaa', tekijänä Jouko Siipi. Kirja löytyy Helsingin pääkirjaston varastosta. Varastosta löytyvät myös Elanto-lehden vuosikerrat, ehkä niistä on hyötyä.