Etsin Sirkka Laineen novellia; Äiti ja äidin sydän. Mistä teoksesta novellin löytää ja missä kirjastossa ko. teos mahdollisesti on?

Kysytty

Etsin Sirkka Laineen novellia; Äiti ja äidin sydän. Mistä teoksesta novellin löytää ja missä kirjastossa ko. teos mahdollisesti on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sirkka Laineen novelli "Äiti ja äidin sydän" on julkaistu kokoelmassa Kohtaamiset ja erot (1989). Kirja on lainattavissa useista pääkaupunkiseudun kirjastoista, saatavuuden voi tarkistaa tietokannasta http://www.helmet.fi.