Etsin 1990-luvulla suomennettua amerikkalaista (USA) novellikokoelmaa, jonka on kirjoittanut am. naiskirjailija. En muista kirjan nimeä enkä tekijää,…

Kysytty

Etsin 1990-luvulla suomennettua amerikkalaista (USA) novellikokoelmaa, jonka on kirjoittanut am. naiskirjailija.
En muista kirjan nimeä enkä tekijää, ainoastaan sen, että kansikuvana on Edvard Hopperin maalaus. Maalauksessa heinikkoinen talon pihamaa, jossa kuisti, mies, nainen ja pystykorva. - Kirjan takakannessa mm. sitaatti Anne Tylerin ko. kirjaa kehuvasta arviosta.

Siis: 90-luvulla suomennettu/ naiskirjailija/ kertoo Keski-Lännestä, tavallisten naisten arkisista hetkistä/ amerikkalainen/ kansikuvana E.Hopperin maalaus.

KIRJAILIJA? KIRJAN NIMI?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty kirja on Bobbie Ann Masonin Vaeltajia ja muita kertomuksia (Otava, 1986).