Otsikko
Mikä on Marjaana Aumaston kirjan, "Kuningatar ja muita naisia" (1989) teema?

Kysytty

Mikä on Marjaana Aumaston kirjan, "Kuningatar ja muita naisia" (1989) teema?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marjaana Aumaston teos Kuningatar ja muita naisia on oikeastaan novellikokoelma. Kirjassa on 18 lyhyttä tarinaa erilaisista naisista ja elämänkohtaloista. Tapahtumat sijoittuvat Helsinkiin. Teosta on saatavilla useista pääkaupunkiseudun kirjastoista.