Otsikko
Etsin runoa mummoista. Muistaakseni runossa on mm teksti "mistä on mummot tehty.

Kysytty

Etsin runoa mummoista. Muistaakseni runossa on mm teksti "mistä on mummot tehty.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon tai lorun kirjoittaja on Eppu Nuotio ja se löytyy Anna-Liisa Haavikon ja Liisa Vihmasen toimittamasta teoksesta "Mummokirja" (Kirjapaja, 2004).

Loru löytyy kokonaisuudessaan alla olevan pdf-dokumentin alusta:
htts://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/7743/Heikkila_Nina_Nybom_Isto.pdf?sequence=1