Otsikko
Etsin runoa, mistä muistan vain vähän ja epämääräisesti. Tunnistaisiko kukaan? ”Talo julkisivulta on puhdas, valkoinen ja jalo...... .... Homeisten holvien…

Kysytty

Etsin runoa, mistä muistan vain vähän ja epämääräisesti. Tunnistaisiko kukaan?
”Talo julkisivulta on puhdas, valkoinen ja jalo......
....
Homeisten holvien alla, jonne päivä ei käy koskaan, on lukinverkkojen ...
roskaan...
...
Missä talo, lähelläsi , itsessäsi!

Olisi tosi hienoa, jos keksisi, mistä runosta ja kenen on kyse

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä emme onnistuneet selvittämään mikä runo tämä voisi olla. Asiaa selvitettiin kaikkien suomalaisten kirjastojen yhteisellä tieto-listallakin, mutta kukaan ei muistanut tätä runoa.